1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

Predmetnu nastavu u OŠ ,,Miloje Čiplić" obavljaju sledeći nastavnici:
 Резултат слика за predmetna nastava
SRPSKI JEZIK: Dubravka Drenovac, Vesna Marković, Višnja Vlajkov, Tatjana Stakić, Sandra Kovačev;
MAĐARSKI JEZIK: Gizela Balo Bordaš;
ENGLESKI JEZIK: Ema Lenkeš, Edit Vujović, Silvija Sakač Madaras;
NEMAČKI JEZIK: Bojana Laković, Aleksandra Latinović;
ISTORIJA: Andrea Ivančev, Roland Šuranji;
GEOGRAFIJA: Olga Bogdanov, Magdalena Dujin;
MATEMATIKA: Tatjana Kovačev, Svjetlana Šašo, Davor Dragić;
FIZIKA: Rudolf Horvat;
BIOLOGIJA: Zlatka Tošić, Eržebet Feher;
HEMIJA: Sonja Markov, Čila Kapor;
INFORMATIKA I RAČUNARSTVO: Bojan Marjanski, Davor Dragić, Zorana Kovačev;
TEHNIKA I TEHNOLOGIJA: Natalija Gojkov, Zorana Kovačev, Davor Dragić, Maja Stanović;
MUZIČKA KULTURA: Sofija Jegdić Gurjanov, Zalan Zedi;
LIKOVNA KULTURA: Jelena Abraham;
FIZIČKO I ZDRAVSTVENO VASPITANJE: Oto Seke, Tanja Golušin; 
OBAVEZNA FIZIČKA AKTIVNOST: Oto Seke, Zoran Petrović;
GRAĐANSKO VASPITANJE: Magdalena Dujin
VERSKA NASTAVA: Marko Galetin, Atila Flejs;
NASTAVNIK U SPECIJALNOM ODELJENJU (V i VIII): Daliborka Dujin, Jovana Janjić

Razrednu nastavu u OŠ "Miloje Čiplić" obavljaju sledeće učiteljice:

Резултат слика за razredna nastava

UČITELJICE PRVIH RAZREDA: Aleksandra Popov, Olga Mirkov, Agota Polak Feher;

UČITELJICE DRUGIH RAZREDA SU: Katica Davidović, Aleksandra Blažin Petraškov, Erika Šamu;

UČITELJICE TREĆIH RAZREDA SU: Saša Mošorinski, Snežana Vrebalov, Silvija Varga;

UČITELJICE ČETVRTIH RAZREDA SU: Zora Rakić, Manja Bugarski, Melinda Fabijan;

UČITELJICA U SPECIJALNOM ODELJENJU: Vesna Pecarski

Резултат слика за obrazovni standardi
Obrazovni standardi su iskazi o temeljnim znanjima, veštinama i umenjima koje učenici treba da steknu do određenog nivoa u obrazovanju. Standardi artikulišu najvažnije zahteve školskog učenja i nastave i iskazuju ih kao ishode vidljive u ponašanju i rasuđivanju učenika.
 
Preko standarda se obrazovni ciljevi i zadaci prevode na mnogo konkretniji jezik koji opisuje postignuća učenika, stečena znanja, veštine i umenja. Osnovna karakteristika obrazovnih standarda je to što su definisani u terminima merljivog ponašanja učenika. Zasnovani su na empirijskim podacima, a stepen njihove ostvarenosti može se, iz godinu u godinu, empirijski proveravati. Na osnovu tih provera i pratećih analiza, u intarvalima od 4 do 5 godina, standarde je potrebno revidirati. Uspostavljanje i unapređenje standarda je kontinuirani proces, tesno povezan sa promenama položaja i uloge obrazovanja u društvu.

Raspored časova razredne nastave