• Up Next Za decu: zašto je važno da se nosi maska i pravilno peru ruke?
  • Up Next Nekoliko saveta da se osećaš bolje
  • Up Next 7 jednostavnih koraka kako da sprečite širenje korona virusa i...
  • Up Next Pravila ponašanja u školi tokom trajanja epidemije COVID-19
  • Up Next WHO Skola Cut V2
U periodu od ponedeljka, 18. do petka 22. novembra, na redovnim časovima informatike, održaće se sedmo po redu Međunarodno takmičenje iz informatičke i računarske pismenosti "Dabar".
Category: Aktivnosti 2019-11-19 16:05:48
        На четрвтој  конфренцији  о безбедности деце „Безбедност и одговорност 2019.“која је одржана 27.9.2018.године у Суботици,присуствовали су чланови нашег Тима Татјана Ковачев,Попов александра и ...
Category: Aktivnosti 2019-10-13 16:22:02
  Наши ђаци и наставници урадили су занимљиве радионице на тему дечјих права.      
Category: Aktivnosti 2019-10-08 14:30:23

Сродна слика

Testiranje prvaka u našoj školi obavlja školski pedagog ili školski psiholog tokom meseca aprila, pojedinačnim pozivom budućih prvaka. Shodno tome, upravo su pedagog ili psiholog tvorci gorepomenutog testa.

Test može da sadrži:

– prepoznavanje i imenovanje predmeta sa slike (nacrtan je niz predmeta, dete imenuje redom – npr. šešir, vaga, autobus, šal..)

– povezivanje tačkica koje obrazuju neki lik (niz tačkica koje treba povezati na način da to ispadne neki smislen predmet)

– precrtavanje slike iznad (data je slika ključa, a dete ispod na predviđenoj kvadratnoj mreži ucrtava isti predmete

– prepričavanje na osnovu jedne slike (data je slika gde se recimo vidi razbijen prozor i ispod dečak sa loptom, dete na osnovu slike pripoveda priču po sopstvenom nahođenju)

– korišćenje predmeta iz svakodnevnog života (kad imenuje predmet sa slike, traži se od deteta da kaže čemu služi). Recimo: – Šta je ovo? – Sat. – Čemu služi? – Određuje vreme

– prepoznavanje veličine, oblika i boje (dati su plastični trouglići, kvadratići, kružići, pravuogaonici u par boja… Traži se da ih dete sortira po boji, zatim po veličini – od većeg ka manjem, i po obliku – da skupi recimo sve trougliće na jedno mesto. Ovom metodom se gleda i poznavanje brojeva, traži se od deteta da, recimo, (ako zna) izbroji kružiće
 
– prostorna okretnost (dete sedi na stolici, odgovara šta je ispod njega, iznad njega..)
 
– prepoznavanje slova (neformalnan test, služi pedagogu isključivo kod formiranja odeljenja)